Koprivničko-križevački HNS još jednom o unutrašnjoj organizaciji PR-a i novim medijima
- Detalji
- Hitovi: 446
Koprivnica, 12. veljače 2015. – Ekipa HNS-ove koprivničko-križevačke organizacije ništa ne prepušta slučaju što su pokazali održavanjem još jedne edukacije o unutrašnjoj organizaciji PR-a te kako i na koji način izvući maksimum od novih medija. Seminar je moderirala Andreja Horvat Friščić, glasnogovornica Županijske organizacije i predsjednica podružnice HNS-a Koprivnica.
Friščić je istaknula kako se može kvalitetnije, više i bolje komunicirati s ciljem iskorištavanja svega što nude novi oblici komunikacije. Također, osvrnula se i na ključne značajke uspješne organizacije i sve što ona uključuje, s posebnim naglaskom na osmišljavanje svake kampanje koja uključuje definiranje stožera - tima za kampanju, osmišljavanje plana, identifikaciju birača te u konačnici provođenje kampanje, s neizostavnim i najvažnijim izbornim danom.
U nastavku Friščić je važnost stavila i na ulogu novih medija u izbornoj kampanji kao dodanu vrijednost u tom procesu, jer se putem korištenja društvenih mreža može uspješno komunicirati s javnošću.
Seminar je održan nakon sastanka Predsjedništva HNS-ove koprivničko-križevačke organizacije i koordinacije predsjednika podružnica kojim je HNS-ova koprivničko-križevačka organizacija još jednom pokazala kako konkurira za osvajanje prvog mjesta i nagrade najbolje županijske organizacije za održavanje seminara na terenu, koja će se dodijeliti u okviru 10. jubilarnih Akademijinih Susreta za sve izabrane predstavnike u JL(R)S.










