Kampanjom se može promijeniti tijek izbora
- Detalji
- Hitovi: 539
Zagreb, 17. siječnja 2015. - U organizaciji Političke akademije i PR ureda HNS-a održan je seminar za glasnogovornike i nastavnike HNS-ovih županijskih organizacija i tajnike regionalnih saveza pod nazivom „Novi mediji i unutrašnja organizacija PR-a".
Sudionike seminara pozdravio je voditelj Političke akademije i HNS-ov saborski zastupnik Boris Blažeković koji se uvodno osvrnuo na rezultate predsjedničkih izbora i poručio da možemo biti ponosni na HNS-ove županijske organizacije koje su bile zadužene za kampanju Ive Josipovića.
Govoreći o parlamentarnim izborima Blažeković je istaknuo da će uloga novih medija i unutrašnja organizacija PR-a te stečena znanja i vještine na tom području biti ključne u postizanju dobrih rezultata u budućnosti. Također je naglasio da novi mediji itekako mogu pomoći u mobilizaciji birača apstinenata, posebno onih do 30 godina, koji uglavnom ne izlaze na birališta.
„Kampanjom se može promijeniti tijek izbora, a to su pokazali i netom završeni predsjednički izbori", zaključio je uvodno Boris Blažeković.
Prisutnima se u prostorijama Političke akademije HNS-a također obratio glasnogovornik i saborski zastupnik HNS-a Igor Kolman koji rekao da su za uspješnu kampanju bitne prepoznatljive i jasne poruke, osobna komunikacija s građanima, što veća zastupljenost u medijima, posebno onim lokalnim i naravno neizostavne društvene mreže.
„Bill Clinton je u svojoj biografiji napisao da je drugi mandat osvojio jer se rukovao s dva milijuna ljudi, a to gotovo ništa ne košta", prepričao je Kolman koji je na američkom primjeru sudionicima približio važnost izravne komunikacije s građanima.
Na seminaru je posebno istaknuta uloga novih medija u izbornoj kampanji kao dodana vrijednost u tom procesu. Njima se dodatno smanjuju financijski troškovi kampanje, a aktivnosti političkih stranaka mogu trajati 365 dana u godini.
I na kraju, direktorica komunikacija HNS-a Renata Potočnik glasnogovornicima, nastavnicima i tajnicima županijskih organizacija govorila je o tome kako ostvariti dobru organizaciju te željeni cilj, a svi sudionici seminara usvojeno znanje su odmah mogli primijeniti u radionici pod nazivom „Planom i organizacijom do uspješne kampanje".










