VVD podržao HNS-ovu kampanju za Europski parlament!
- Detalji
- Hitovi: 419
Zagreb, 5. travnja 2014. – Nizozemska liberalna stranka (VVD) podržala je HNS-ovu kampanju za EU izbore te dala do znanja da su HNS-ove poruke liberalne i konkretne. Zajedničkim snagama Jozo Radoš, HNS-ov kandidat za EU parlament i predsjednik Kluba zastupnika i VVD trener Kamran Ullah približili su sudionicima HNS-ovu kampanju za Europu.
„Jasnom i konkretnom strategijom za EU izbore HNS vodi praktičnu kampanju s ciljem dizanja svijesti o izlasku na izbore, jer je važno poručiti građanima da ovi izbori za Europski parlament odlučuju o ljudima koje će tamo odlučivati o 50 posto pravila po kojima živimo. Ako male zemlje, u koju spada i Hrvatska, imaju jasnu strategiju, onda je sigurno da ono što žele, mogu i postići u okviru ALDE stranke u EU parlamentu", istaknuo je Jozo Radoš.
Kako je kazao Radoš, ALDE stranka je stranka koja zastupa liberalno-demokratske vrijednosti u Europi. Zajedno s nacionalnim liberalnim strankama diljem europskog kontinenta provodi načela slobode i odgovornosti u politici, gospodarstvu i svim drugim područjima života. Zalaže se za europsku integraciju i europsko jedinstveno tržište, kao i za prava pojedinaca i manjina.
U nastavku Radoš je istaknuo kako će u funkciji izabranog člana ALDE grupacije kojoj HNS pripada u Europskom parlamentu, zastupati opće stavove liberala s naglaskom na gospodarstvo, energetiku, slobodno tržište i telekomunikaciju.
„Osobno ću staviti naglasak na gospodarstvo, energetiku, slobodno tržište, elektrokomunikacije i neke stvari koje su vezane uz našu regiju", zaključio je Radoš.
Obzirom da kampanja za EU izbore službeno započinje za 48 sati, VVD trener Kamran Ullah je kroz teoretski dio predavanja objasnio kako je HNS postavio strategiju kampanje obzirom na svoje ključne poruke. Tu je istaknuo preduvjete ulaska u kampanju gdje se zadržao na cilju koji HNS želi postići, istraživanju javnog mnijenja te definiranju poruke koja mora biti liberalna, kratka i orijentirana prema budućnosti.
„HNS-ove konkretne poruke o temama gospodarstva, energetike, slobodnog tržišta i elektrokomunikacija su odlične. Već ste ih u pretkampanji počeli ponavljati, a u kampanji ih morate stalno i iznova koristiti", kazao je Ullah.
Također, VVD trener je istaknuo kako se ista poruka mora različitim načinima prezentirati određenim ciljanim skupinama, odnosno onim načinom na koji će ih birači različitih dobnih skupina moći prepoznati.
„Upravo uspostavljanje odnosa s biračima i potencijalnim biračima je ključ uspjeha dobre kampanje. Tu je izuzetno važan način zadobivanja njihovog povjerenja i pažnje, a HNS-u je bitno podići svijest kod građana da izađu na izbore, i u konačnom cilju glasati za HNS-ovog kandidata Jozu Radoša", istaknuo je Kamran Ullah.
„Ono što je još važnije od financiranja kampanje, je biti kreativan! Uz pomoć novih društvenih medija to je u današnjici moguće i dostupno. Koristite nove društvene medije", istaknuo je Ullah te analizirao web i facebook stranice naših kandidata Radoša i Vučića.
Na seminaru su održane i dvije radionice u kojima je VVD trener sudionike podijelio u četiri radne skupine. U prvoj radionici skupine su morale kratko i jasno prenijeti HNS-ove već definirane poruke biračima, a o kojima je govorio Jozo Radoš, i to na način i razmišljajući o jakom liberalnom sloganu. U drugoj radionici sudionici su morali definirati način kako HNS-ove poruke EU kampanje prilagoditi i objasniti ciljanim skupinama.
Seminar je organiziran u suradnji Akademije i nizozemske liberalne stranke VVD. Još jednom hvala nizozemskoj liberalnoj Narodnoj stanci za demokraciju i slobodu i Kamranu Ullahu na odličnoj edukaciji i provedenim radionicama na temu strategije kampanje. Zaključit ćemo, korisno i konkretno.










