Koprivničko-križevačka ŽO spremna za lokalne izbore
- Detalji
- Hitovi: 522
Koprivnica, 13. ožujka - „Bez istraživanja nema dobre kampanje. Strategija mora biti konkretna, a poruka kratka i jasna", započela je predavanje o političkom marketingu u lokalnoj kampanji Vesna Moškon, nastavnica Akademije Koprivničko-križevačke županije.
Na seminaru se govorilo o komunikaciji s medijima u izbornoj godini, na koji način se svojom poukom probiti do birača i kako organizirati mobilizacijske aktivnosti unutar izbornog stožera kojima je i istaknuta važnost političkog marketinga u kampanji.
U nastavku je kazala da se iz istraživanja javnog mijenja može pročitati kome ćemo se obraćati u kampanji, a to je takozvano segmentiranje tržišta. Upravo zbog toga istraživanje javnog mijenja je izuzetno važno za lokalne izbore i škakljive teme svake sredine pojedinačno.
Govoreći o terenskoj kampanji i mobilizacijskim aktivnostima u kampanji zadržala se na načinima pronalaženja najboljeg modela širenja poruka putem lokalnih medija te usmenom predajom na terenu. Moškon je naglasila da terenska kampanja omogućava dvosmjernu komunikaciju sa glasačima i biračima uz veliki angažman volontera.
„Većina nas prisutnih ovdje ima sastavljenu listu volontera, a upravo oni su ključ uspjeha. Oni su već i angažirani u velikom postotku, jer su bitan kanal širenja poruka. Računajmo na njih, neka nam pomognu koliko su u mogućnosti", istaknula je Moškon.
Govoreći o komunikaciji s medijima i kako se svojom porukom probiti do birača, istaknula je niz točaka o kojima se mora voditi računa te nekoliko puta ponovila važnost pripreme.
Govoreći o lokalnim portalima, napomenula je da je uvijek dobro servisirati ih dobrim fotografijama, što većina podružnica u Županiji i čini.
Seminar je završio izlaganjem i na primjerima prilagođavanja medijskim pravilima i mudrom korištenju komunikacijskih kanala s ciljem postizanja što veće učinkovitosti, a edukacija je održana u okviru proširene sjednice Predsjedništva.











