Važnost političkog marketinga u kampanji za lokalne izbore

os marketing1Osijek, 27. veljače – Kako komunicirati s medijima u izbornoj godini, na koji način se svojom porukom probiti do birača i organizirati mobilizacijske aktivnosti unutar izbornog stožera bile su teme kojima je istaknuta važnost političkog marketinga u kampanji za lokalne izbore. O temama je izlagao tajnik HNS-ove Osječko-baranjske organizacije Mijomir Grgurević.

Govoreći o organizaciji izbornog stožera i mobilizacijskim aktivnostima u kampanji Grgurević se zadržao na komunikaciji i koordinaciji kandidata sa voditeljem izbornog stožera i PR uredom. Izlažući o terenskoj kampanji više puta je napomenuo važnost poruke koja se mora ponavljati stalno i dosljedno gdje je naglasak stavio na pronalaženje najboljeg modela širenja poruke putem lokalnih medija, na terenu i usmenom predajom.

„Terenska kampanja omogućava dvosmjernu komunikaciju sa glasačima i biračima, a obuhvaća angažiranje članova i simpatizera", kazao je Grgurević.

Govoreći o komunikaciji s medijima i kako se svojom porukom probiti do birača, istaknuo je niz točaka o kojima moramo voditi računa te nekoliko puta ponovio važnost pripreme. Tu se zaustavio na ulogama lokalnih portala i društvenih mreža s posebnom napomenom korištenja YouTube kanala.

Predavanje je završio primjerom radionice na temu terenske kampanje i mobilizacije birača koja je bila moderirana od strane profesorice Marijane Grbeše na Akademijinom seminaru u Zagrebu. Radionica je bila provedena na principu tzv. „Get out the vote" kampanje koja se isključivo koristi za mobilizaciju terena sedam dana prije izlaska na izbore.

Seminaru su prisustvovali članovi Predsjedništva ŽO HNS-a Osječko-baranjske županije.

os marketing3     os marketing2

 

© 2012., Sva prava pridržana, Politička akademija HNS-a