Baranović: Nema dobrih izbora bez dobre strategije
- Detalji
- Hitovi: 506
Šibenik, 26. veljače – „Nema dobrih izbora bez dobre strategije, a strategije su danas jedan od najvećih problema političkog marketinga", započeo je predavanje o političkom marketingu Petar Baranović, predsjednik ŽO HNS-a Šibensko-kninske županije i saborski zastupnik HNS-a.
Govoreći o izbornoj pretkampanji i kampanji Baranović je u nastavku rekao kako je sama kampanja vrhunac cijelog procesa, a strategija je važna za komunikaciju u procesu pretkampanje kako bi se stavila kruna na cjelokupnu komunikaciju u kampanji.
„Kampanja je vrhunac cijelog procesa i u kampanji se ponekad, ali rijetko stvari mogu bitno promijeniti. Svaka kampanja mora se odlikovati dobrom strategijom", kazao je saborski zastupnik HNS-a.
Baranović je u nastavku govorio o načinu mobiliziranja birača gdje je napomenuo da u vremenu dok kampanja još nije počela postoji prostor za važne poruke.
„Dobro definiranom porukom kampanje osamdeset posto posla je odrađeno s napomenom da poruka nije slogan već cijela priča", zaključio je Petar Baranović
U drugom dijelu edukacije glasnogovornik podružnice Šibenik Ivan Petković govorio je o suvremenim tehnikama PR-a. Stavljajući važnost na planiranje, koje je ključno pogotovo za osiguravanje medijskog prostora, Petković je nastavio govoriti o komunikaciji s lokalnim medijima gdje je istaknuo elemente političke komunikacije i na koji način djelovati prema medijima. Glasnogovornik je sve prezentirao na osnovi seminara Akademije u Vodicama te se razgovaralo i o pripremi medijskih događanja, kao i o ulozi i primjeni suvremenih tehnika PR-a u kontekstu novih društvenih medija.
Seminaru su prisustvovali članovi Predsjedništva ŽO HNS-a Šibensko-kninske županije.











