Grad Zagreb educira za nadolazeće lokalne izbore
- Detalji
- Hitovi: 519
Zagreb, 20. veljače – Gradska organizacija HNS-a Grada Zagreba održala je seminar s tematikom lokalnih izbora. Na edukaciji se govorilo o pristupu i organizaciji kampanje, o HNS-u i nadolazećim lokalnim izborima, kao i o suvremenim tehnikama PR-a te kako ih što uspješnije koristiti za nadolazeće izbore.
Tomislav Stojak, potpredsjednik Gradske organizacije istaknuo je važnost lokalnih izbora te temama obuhvatio potrebnu materiju koja govori o samoj organizaciji kampanje. Važnost je usmjerio na plan kampanje koja označava i služi kao orijentacija za ulaganje izuzetnih napora i organiziranje svega što je moguće da bi se dobili izbori. Također, odlučno je kazao kako je izuzetno važno postaviti strateške ciljeve, prioritete i mjere u kampanji, kao i isplanirati posebna događanja i aktivnosti u podružnicama. Istaknuo je ulogu volontera i važnost izbornog stožera.
„Cilj kampanje može se ostvariti postavljanjem odlično organiziranog izbornog stožera sa detaljno postavljenim i provedenim planom kampanje. Uloga svakog pojedinca u izbornom stožeru od izuzetnog je značaja i važnosti", zaključio je Stojak.
Ana Borčić, glasnogovornica Gradske organizacije Grada Zagreba govorila je o komunikaciji s biračima i medijima u kampanji te kako koristiti suvremene tehnike PR-a za nadolazeće lokalne izbore gdje je na početku važnost stavila na strategiju i planiranje prije same komunikacije.

Stavljajući važnost na planiranje, koje je ključno pogotovo za osiguravanje medijskog prostora, Borčić je nastavila govoriti o komunikaciji s lokalnim medijima gdje je istaknula elemente političke komunikacije i na koji način djelovati prema medijima
„Kod komunikacije s medijima bitno je prilagođavanje medijskim pravilima i mudro korištenje komunikacijskih kanala. Bitna su istraživanja, odnosno segmentacija biračkog tijela gdje ćemo se obraćati porukama posebnim grupama birača", nastavila je Borčić.
Također, glasnogovornica je sve prisutne upoznala sa konkretnim znanjima koja su se stekla na seminaru Akademije za glasnogovornike koji se održao u Vodicama gdje su svi sudionici kroz niz radionica sudjelovali u pisanju priopćenja za novinare, u pripremi medijskog događanja, kao i u radionici na temu suvremenih tehnika PR-a u kontekstu novih društvenih medija.











