Dubrovačko-neretvanska ŽO prva o političkom marketingu za lokalne izbore
- Detalji
- Hitovi: 461
Zagreb, 14. veljače – Kako i na koji način primijeniti politički marketing u kampanji, kako komunicirati s medijima te organizirati kampanju na lokalnom nivou bile su teme seminara u Dubrovniku.
Ekipa u sastavu Valentin Dujmović, tajnik Dalmatinskog RS-a, Željko Ćapin, glasnogovornik županije i Jadran Šundrica, nastavnik Akademije više nego odlično prisutnima je izlagala o navedenim temama.
Dujmović je govorio o samom pristupu i organizaciji lokalne kampanje s naglaskom na strategiju kreiranja kampanje. Također, govorio je i o važnosti call centra i volontera s naglaskom na kampanju od vrata do vrata i samom izbornom danu. Glasnogovornik Ćapin sve je usmjerio na komunikaciju s medijima u kampanji i kako se svojom porukom probiti do birača, a istaknuo je i niz točaka na koje se mora obratiti pažnja te nekoliko puta ponovio važnost pripreme. Šundrica je izlagao o političkom marketingu za lokalne izbore te prisutnima izložio sva predavanja profesorice Marijane Grbeše s Fakulteta Političkih znanosti koja je seminar na tu temu moderirala u Zagrebu. Teme su uključivale objedinjenost
Dujmovićevog i Ćapinovog izlaganja s ključnim porukama važnim za provođenje političkog marketinga u lokalnim sredinama.
Seminar na iste teme održat će se još dva puta na terenu Dubrovačko-neretvanske ŽO.










