Stilin: Komunikacijskim alatima do birača
- Detalji
- Hitovi: 542
Zagreb, 9. veljače – „Komunikacijskim alatima do birača" naziv je prezentacije koju je 2. veljače na proširenoj sjednici Predsjedništva Primorsko-goranske ŽO HNS održao regionalni tajnik i koordinator za marketing, medije i izradu medija plana izbornog stožera iste Žarko Stilin.
Sudionici seminara s voditeljima organizacijskih timova Primorsko-goranske organizacije s velikom su zainteresiranošću pratili prezentaciju o načinima i alatima komunikacije s biračima u predizbornoj kampanji. Stilin je kazao kako je bitno znati u kojem se smjeru ide, odnosno kako strategija i plan moraju biti jasni da bi se postigli određeni ciljevi. Naime, ukoliko se točno odrede ciljevi postizanja komunikacije lakše je odrediti načine i stil komunikacije s biračima. Poseban akcent je stavljen na metode pristupa biračima (osobno – D2D, telefonski – call centar, glasilo, letak) koje trebaju biti pomno isplanirane kako bi postigle svoju svrhu.
Zahvaljujući nedavno održanom seminaru o temi pod nazivom „Suvremene tehnike PR-a" u Vodicama, koji se održaou organizaciji Političke akademije HNS-a pod pokroviteljstvom Zaklade Friedrich Naumann za slobodu, Stilin se osvrnuo i na društvene mreže i važnost kontroliranog i kontinuiranog pristupa i prisutnosti na internetu.
Stilin će detaljnije prezentacije o organizaciji kampanje i komunikaciji s medijima i biračima, kao i društvenim mrežama u daljnjem periodu održati u desetak podružnica koje na nadolazeće lokalne izbore izlaze s kandidatima za načelnike, odnosno gradonačelnike.











