Krapinsko-zagorski HNS kontinuirano educira za lokalne izbore!

Hitovi: 497

oroslavje izborni danOroslavje, 12. travnja – Županijska organizacija HNS-a Krapinsko-zagorske županije u okviru Akademije nastavlja s edukacijom svojih kandidata za lokalne izbore. Ovog puta seminar je održan na temu organizacije kampanje koja je pojačana strateškim političkim planiranjem, političkim marketingom i komunikacijom s medijima i biračima.

Teme su prezentirali Anđelko Topolovec, predsjednik HNS-ove Krapinsko-zagorske organizacije i Marija Puh, tajnica Sjeverozapadno-hrvatske HNS-ove regije.

U prvom dijelu seminara bilo je govora o strateškom političkom planiranju gdje je Topolovec detaljno objasnio svih osam koraka izrade strategije suvremene kampanje. Prilikom izrade strategije pažnja se mora obratiti na analizu konteksta kampanje, definiranje cilja, dobro je izraditi analizu tržišta, a nadalje i odrediti ciljnu skupinu, imidž kandidata, kao i opći ton i tip kampanje. Tek onda, na samom kraju, mogu se definirati teme kampanje. U nastavku je govorio o važnosti izbornog dana, važnosti call centra, kao i o velikom značaju volontera.

U drugom dijelu, Topolovec se zadržao na organizaciji izbornog stožera i mobilizacijskim aktivnostima u kampanji. Tu je detaljno objasnio komunikaciju i koordinaciju kandidata sa voditeljem izbornog stožera i PR uredom stožera, napominjući kako organizacijske stvari nisu posao kandidata. Njegov zadatak je percepcija.

„Bitna stvar u terenskoj kampanji je poruka koja se mora ponavljati stalno i dosljedno, a sa druge strane mora se pronaći najbolji model širenja poruke putem lokalnih medija, na terenu te usmenom predajom. Terenska kampanja omogućava dvosmjernu komunikaciju sa glasačima i biračima, a obuhvaća angažiranje članova i simpatizera. Također, moramo paziti kome se obraćamo te znati motivirati i uključiti članove, jer upravo takav oblik kampanji pruža novu dimenziju", istaknuo je Topolovec.

Govoreći o važnosti izbornog dana, načelnik Općine Radoboj kazao je kako je popis sigurnih i potencijalnih birača temelj kampanje, kao i dobro odrađenog izbornog dana.

Marija Puh je govorila o komunikaciji s lokalnim medijima i biračima u kampanji gdje je na početku važnost stavila na strategiju i planiranje prije same komunikacije. Kod komunikacije s biračima naglasila je i navela nekoliko metoda prenošenja poruke određenoj publici i to putem osobnog kontakta, pošte, izdavanja stranačkog glasila, putem promotivnih materijala, organizacijom događanja i predizbornih skupova, putem call centra i medija te je sve potkrijepila konkretnim primjerima iz Krapinsko-zagorske županije.

„Kod komunikacije s medijima bitno je prilagođavanje medijskim pravilima i mudro korištenje komunikacijskih kanala", istaknula je Puh.

Na kraju je sve prisutne upoznala sa načinom glasovanja na izborima za Europski parlament koji donose potpunu novost u samom načinu glasovanja koje se odnosi na tehniku „preferencijalnog glasa".

Seminar je održan za kandidate na nadolazećim lokalnim izborima i voditelje timova Krapinsko-zagorske županije.