Bez političkog marketinga nema dobrih lokalnih izbora

Hitovi: 478

zagreb marketing1Zagreb, 26. ožujka - U organizaciji Gradske organizacije Grada Zagreba, a u okviru tema Političke akademije održan je seminar o političkom marketingu za lokalne izbore i komunikaciji s biračima i medijima. Teme je prezentirala Marija Duljković, nastavnica Akademije HNS-ove Gradske organizacije.

Kroz prezentiranje tema Duljković je najprije istaknula utjecaj medija na stvaranje javnog mijenja i informiranost građana uz neospornu tvrdnju što nije bilo u medijima, nije se niti dogodilo. Polazeći od te činjenice potrebno je da svi HNS-ovi predstavnici u lokalnoj upravi i samoupravi imaju temeljna znanja o funkcioniranju medija, ali i osnovna znanja i vještine o osobnom medijskom nastupu da bi zadovoljili interes medija putem kojih je jedino moguće komunicirati s javnošću.

Također, Duljković je govorila i o tome kako su organizirani pojedini mediji te na koji način funkcioniraju tiskani mediji, a na koji način elektronički mediji. U okviru razvoja novih društvenih medija i novih tehnologija objasnila je funkcioniranje internetskih portala i društvenih mreža.

Druga prezentacija u sklopu seminara bila je posvećena komunikaciji s biračima i medijima u organizaciji predstavnika Gradske organizacije u podružnici i njenih predstavnika u Vijećima mjesnih odbora i Vijećima gradskih četvrti. Upravo ta tema je od izuzetne važnosti, jer najbolje je kada se prvi koraci u obavljanju javnih funkcija i komunikacija s medijima uče i ostvaruju kroz mjesnu samoupravu.

U ovom dijelu seminara istaknuta je činjenica da mediji nisu posebice zainteresirani za objavu vijesti iz mjesne samouprave, pa čak niti oni koji prate lokalne teme. Razlog tome je što se i mediji bore za gledanost, slušanost i posjećenost njihovim stranicama.

zagreb marketing2     zagreb marketing3

„Potrebno je da svi predstavnici u lokalnoj samoupravi i samoupravi budu proaktivni i sami biraju teme za medije koje zanimaju javnost, a za to moraju biti pripremljeni i vješti u komuniciranju s medijima", istaknula je Duljković.

Kako bi predstavnici u lokalnoj upravi i samoupravi doskočili medijskoj „blokadi" moraju stvarati vijest, a najlakši način za to je da o svakoj aktivnosti u podružnici pripreme priopćenje i dobre fotografije, koje su vijest same po sebi, kako bi to objavili na internetskim stranicama i društvenim mrežama.

„Upravo ovim načinom probudit ćemo interes novinara kako bi zatražili izjavu ili intervju. Jasno, to je sve moguće ako su priopćenja o događanju i fotografije pripremljeni po pravilima struke što smo višestruko i naglasili na ovom seminaru, kao i potreba da se prije objave pripremljeni materijali pošalju u Gradsku organizaciju kako bi naš medijski nastup bio usklađeniji i kvalitetniji", zaključila je Duljković.

U sklopu priprema za predstojeće lokalne izbore u svibnju ove godine seminar je bio namijenjen svim članovima Gradske organizacije HNS-a, a posebice predsjednicima i tajnicima podružnica, kao i vijećnicima mjesnih odbora i gradskih četvrti.

Sudionici seminara su za vrijeme i nakon održanih prezentacija sudjelovali postavljajući pitanja te davali sugestije i prijedloge što je doprinijelo zajedničkom uspjehu seminara.