Kreativnost i rezultat kampanje ovisi o političkom marketingu

Hitovi: 448

marketing sunja1Sunja, 12. ožujka – Članovi Predsjedništva Sisačko-moslavačke HNS-ove organizacije, kandidati na nadolazećim lokalnim izborima, kao i ostali dužnosnici slušali su zanimljivo predavanje o ulozi političkog marketinga za lokalne izbore koje je moderirala nastavnica Akademije Marija Bilman.

„Važnost izborne strategije, organizacija izbornog stožera, komunikacija s medijima i mobilizacijske aktivnosti u kampanji, važna su poglavlja političkog marketinga", započela je Bilman predavanje.

Govoreći o terenskoj kampanji više puta je napomenula važnost poruke koja se mora ponavljati stalno i dosljedno gdje je naglasak stavila na pronalaženje najboljeg modela širenja poruke putem lokalnih medija, na terenu i usmenom predajom.

„Terenska kampanja omogućava dvosmjernu komunikaciju sa glasačima i biračima, a obuhvaća angažiranje članova i simpatizera. U tom dvosmjernom procesu komunikacije birači sve više žele komunicirati korištenjem novih medija kroz različite internetske platforme", naglasila je Bilman.

U vremenu pretkampanje za nadolazeće lokalne izbore koji će se održati 19. svibnja, tema političkog marketinga izazvala je veliku pozornost svih prisutnih, posebno kandidata na lokalnim izborima za gradonačelnike, načelnike i njihove zamjenike.

„Proaktivna, "zapaljiva" kampanja, ime izbornog programa, promidžba, društvene mreže, volonteri, važan su potencijal za dobar rezultat izbora", naglasila je u nastavku Bilman.

Na edukaciji je zaključeno da će prenešena poruka biračima, dobar opći dojam kandidata, poziv na izbore, uz prezentere i kreativnost ukupne kampanje značajno utjecati na rezultat izbora.

marketing sunja2     marketing sunja3