Zagreb, 11. ožujka – „Tim i voditelj izbornog stožera glavni su nositelji kampanje", kazala je Vesna Sabolić, predsjednica HNS-ove zadarske organizacije na edukaciji o političkom marketingu i organizaciji kampanje za lokalne izbore koja se održala prošli tjedan u Zadru.
Govoreći o povratnim informacijama u vezi problematike birača sa terena, kazala je kako članovi i simpatizeri moraju odigrati ključnu ulogu, a kod organizacije kampanje sve se mora usmjeriti na uvjeravanje novih glasača.
U vezi izbornih aktivnosti Sabolić je napomenula kako je područje Zadarske županije pokriveno sa 85 posto mini izbornih stožera, a zaključeno je da cjelokupna mreža mini izbornih stožera po biračkim mjestima za čitavu županiju mora biti uspostavljena do kraja mjeseca ožujka.
U nastavku je govorila o i o budžetu kampanje, a edukacija je završena predavanjem o političkom marketingu gdje je sve usmjerila na komunikaciju s medijima.
Govoreći o komunikaciji s medijima i kako se svojom porukom probiti do birača, istaknula je niz točaka o kojima se mora razmišljati te nekoliko puta ponovila važnost pripreme. Tu je istaknula ulogu lokalnih portala i društvenih mreža.
Sabolić je predavanje završila govoreći o primjeru radionice na temu terenske kampanje i mobilizacije birača koja je bila moderirana od strane profesorice Marijane Grbeše na Akademijinom seminaru u Zagrebu.
Edukacija je održana u okviru proširene sjednice Predsjedništva zadarske organizacije na kojoj je sudjelovalo četrdeset sudionika.