Zagreb, 4. ožujka – „Danas je internet najbrži i najefikasniji način približavanja građanima, a novim konceptima i novim medijima otvaraju se i nove mogućnosti za prijenos ideja i poruka", kazao je član Predsjednišva Zagrebačke županije HNS-a Dražen Sudinec na seminaru Akademije o komunikaciji s medijima i biračima i ulozi suvremenih PR tehnika u kampanji.
U nastavku je rekao kako se sa druge strane javljaju komunikacijski kanali kao što su web stranice, socijalne mreže i internet koji je medijsku komunikaciju uzdigao na viši nivo interaktivnosti. Govoreći o socijalnim mrežama, Sudinec je napomenuo kako su one sastavni dio života birača i jedna od glavnih fokusa za dvosmjernu komunikaciju sa biračima. Tu se zaustavio na Facebooku i Twitteru kojima se koriste potencijalni glasači u Hrvatskoj pa se može reći da su oni vrlo kvalitetni komunikacijski kanali.
„Kod novih medija kontrola je u većoj mjeri u rukama korisnika tako da komunikacija nije više samo jednosmjerna, već svatko može izražavati svoje mišljenje, komunicirati ili stvarati sadržaj", istaknuo je Sudinec
U drugom dijelu Sudinec je detaljno govorio o dvosmjernom procesu komunikacije u kojem birači sve više žele komunicirati korištenjem novih medija kroz različite internetske platforme.
„Putem različitim internetskih platforma birači sudjeluju u kreiranju kampanje, širenju poruka i razvoju političke diskusije u online okruženju. Oni traže odgovore na pitanja postavljena preko društvenih mreža, a svojim izravnim komuniciranjem mogu donijeti svoj sud o kandidatima i ponuđenim programima", zaključio je Sudinec.
Seminar je završio izlaganjem o prilagođavanju medijskim pravilima i mudrom korištenju komunikacijskih kanala s ciljem postizanja što veće učinkovitosti.
Edukacija je održana u okviru proširene sjednice Predsjedništva Zagrebačke HNS-ove županije.