Karlovac, 13. veljače – Karlovačka HNS-ova organizacija održala je seminar o lokalnim izborima i suvremenim tehnikama PR-a. O temama je govorio Dean Žabčić, glasnogovornik iste.
Govoreći o organizaciji kampanje na lokalnom nivou Žabčić je kazao kako se mora definirati cilj kampanje kao i koraci koji se moraju pratiti prilikom ostvarenja tog istog postavljenog cilja. U daljnjem predavanju osvrnuo se na strateške ciljeve, prioritete i mjere u kampanji, kao i na posebna događanja i aktivosti podružnica. Prvi dio završio je ulogom volontera, registrom birača, radom call centra, kampanjom od vrata do vrata i izbornim danom.
U nastavku je bilo govora o komunikaciji s lokalnim medijima i biračima u kampanji gdje je Žabčić na početku važnost posvetio strategiji i planiranju prije same komunikacije.
Kod komunikacije s biračima naglasio je i naveo nekoliko metoda prenošenja poruke određenoj publici i to putem osobnog kontakta, pošte, izdavanja stranačkog glasila, putem promotivnih materijala, organizacijom događanja i predizbornih skupova, putem call centra i medija, a u komunikaciji s lokalnim medijima istaknuo je elemente političke komunikacije te kako i na koji način djelovati prema medijima.

U zadnjem dijelu seminara glasnogovornik Žabčić je govorio o suvremenim tehnikama PR-a. Sve je prezentirao na osnovi seminara glasnogovornika u Vodicama. Razgovaralo se o pripremi medijskih događanja, kao i o ulozi i primjeni suvremenih tehnika PR-a u kontekstu novih društvenih medija. Svi prisutni bili su upoznati s radom glasnogovornika u Hotelu Punta gdje su kroz radionice, predavanja i rasprave glasnogovornici osmišljavali online kampanju, razmatrali prepreke i prednosti političkog rada online, pisali priopćenja i pripremili dva ogledna medijska događanja.
Seminaru su prisustvovali članovi županijskog Predsjedništva, Predsjedništva podružnice HNS-a Karlovac te predsjednici ogranaka sa područja grada Karlovca.